Sobre Mi

Blog de Socials


Hola, em dic Constance Ogbeide, tinc tretze anys i visc a Menàrguens amb la meva família. Tinc un germà gran, es diu Prosper i té setze anys ell no juga a bàsquet con jo, si no que ell juga al futbol con a porter.
M’agrada molt jugar al bàsquet i, actualment, estic jugant en un equip. Bàsquet es el meu esport preferit i m’encanta practicar-ho, però, el que mes m’agrada es competir contra equips difícils perquè així aprens més i et vas fent millor. També m’agrada el futbol americà, no el practico però sí m’agrada mirar-lo. De gran m’agradaria practicar-ho. És un esport molt físic i has de estar molt fort i has de saber atrapar pilotes, si no és així, el futbol americà no es un esport per a tu. M’agrada molt el futbol americà però no m’agrada tant com el bàsquet. De gran m’agradaria ser jugadora de bàsquet professional!!
Constance Ogbeide
2nB





Comments

Popular Posts